کِم سِنتر

گاه نوشت های یک دبیر

کِم سِنتر

گاه نوشت های یک دبیر

کتابخانه و پایگاه داده ها

http://www.nlai.ir سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران 

 

http://www.modares.ac.ir/page/systems/index/library کتابخانه دانشگاه تربیت مدرس 

 

http://www.modares.ac.ir/page/systems/index/library/otherSites منابع و مراجع آنلاین 

 

http://www.irandoc.ac.ir پژوهشگاه اطلاعات و مدارک علمی ایران 

 

http://shimi.ir/base/DEFAULTt.ASP  پایگاه اطلاع رسانی شیمی ایران 

 

معرفی سایت ۳

سلام دوستام عزیز : 

در این بخش  شما را یک سایت کاملا آموزشی آنلاین آشنا می کنیم. تمام مطالب درسی مقطع دبیرستان در این سایت به صورت آنلاین به دانش آموزان علاقمند ارائه می شود. در ضمن در هر بخش تعدادی سئوال و کوئیز نیز در اختیار دانش آموزان قرار میگیرد که میتواند کمک بسزائی در تعمیق مطالب آموزشی ایفاء نماید. داشتن ابزار های کمکی مورد نیاز نظیر جدول تناوبی عناصر و برخی جدول های مربوط اطلاعات شیمی نیز از سایر امکانات این سایت است. و ... 

شما را به بازدید از این سایت دعوت می کنم. 

 با تشکر- مدیر وبلاگ  

http://www.learnchem.net

معرفی سایت ۲

قابل توجه همکاران محترم مدرس شیمی و علوم تجربی دوره ی راهنمایی

بی شک داشتن یک الگوی از پیش تنظیم شده برای ارائه ی یک درس جدید  به دانش آموزان می تواند ضمن مدیریت بهینه ی زمان تدریس ،مزایایی همچون شناخت اهداف کلی درس ، برنامه ریزی برای انتخاب روش تدریس متناسب با آن درس ، داشتن الگویی مناسب برای تعیین اهداف مورد نظر در طراحی ازمون های شفاهی و کتبی مرتبط با درس ، و... در پی داشته باشد.

برای شما دبیران محترم چند نمونه از طرح های درسی در لینک زیر قرار داده شده است. استفاده از مطالب مفید آن را به شما عزیزان توصیه می کنم.

 

برای ورد به این سایت اینجا را کلیک کنید.

معرفی سایت ۱

سلام دوستان عزیز :

فرصت را غنیمت شمرده، شما عزیزان را با یک سایت مفید کمک درسی آشنا می کینم. این سایت یکی از زیر مجموعه های سایت مشهور  رشد  است که زیر نظر وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران به آموزش الکترونیکی کتاب های درسی و فعالیت های علمی مرتبط می پردازد.

در صفحه ی اصلی  این سایت شما می توانید به دلخواه یکی از دروس موجود در پایگاه داده های سایت را انتخاب کنید ( البته برخی دروس فعلا بصورت آزمایشی فعال شده اند) .در مرحله ی دوم وارد فهرست مطالب کتاب درسی انتخابی می شوید و می توانید مطلب مورد نظرتان را بیابید.

از دیگر امکانات این سایت میتوان به بخشهای : آزمون ، آزمایش ، سرگرمی ، دانشمندان هم اشاره کرد که هریک حاوی امکانات جنبی متنوعی هستند.

استفاده از مطالب جالب و خواندنی این سایت را به علاقمندان محترم توصیه می کنیم.

آدرس این سایت :

http://elearning.roshd.ir

ایمیل مدیر وبلاگ

سلام 

برای تماس با مدیر وبلاگ لطفا به این آدرس ایمیل ارسال نمائید. 

mhpm2007@yahoo.com